joi, 16 decembrie 2010

Cum poti sa iei un credit rapid prin telefon? Ce institutii nebancare ofera aceasta facilitate?

Majoritatea celor care doresc obtinerea unui imprumut urgent au auzit de sintagma "credit rapid prin telefon". Aceasta facilitate este doar un fel de a spune. Pentru accesarea creditului va trebui sa treceti prin formalitatile uzuale, diferenta fiind ca puteti scuti o gramada de timp si drumuri inutile.

Am gasit pe portalul 9am un articol interesant in care ni se explica ce inseamna si cum functioneaza creditul rapid prin telefon.
Daca vrei sa obtii un credit de cateva mii de euro, dar nu ai chef sa stai la coada la ghisee doar pentru a afla daca poti sa-l primesti sau nu, incearca sa te imprumuti prin telefon.

Precalificare pentru credit din fotoliu

Astfel, stand confortabil in fotoliu poti afla prin intermediul telefonului daca te poti califica pentru creditul respectiv, dar trebuie sa fii cinstit, iar raspunsurile tale la intrebarile operatorului trebuie sa fie conforme cu realitatea. Concret, pentru a te precalifica trebuie sa dai date exacte despre nivelul salariului tau (cat si al sotiei, dupa caz), despre alte contracte de imprumut (daca exista), eventual chiar si despre nivelul unor cheltuieli lunare fixe (lumina, telefon, intretinere), pentru ca operatorul sa faca un scoring (punctaj) care sa arate daca poti sau nu sa platesti ratele lunare (credit plus dobanda) la imprumutul solicitat.

Oricum, trebuie sa stii ca rata respectiva se stabileste la cel mult o treime din venitul tau lunar.


Obtinerea imprumutului

Potrivit informatiilor prezentate de Ghiseul Bancar (www.ghiseulbancar.ro), dupa discutia telefonica, operatorul bancii stabileste, in functie de scoringul potentialului client, caracteristicile creditului pe care-l poate contracta (valoarea imprumutului, termen de rambursare etc.). Urmeaza completarea cererii de credit, in baza informatiilor furnizate de client, caruia i se trimite prin e-mail sau fax formularul de adeverinta de venit. Dupa aceasta, operatorul bancii expediaza solicitarea la una dintre sucursalele incluse in programul-pilot de preaprobare a creditului de unde primeste, in maximum 30 minute, raspunsul, iar daca au fost indeplinite toate conditiile, cererea de credit este preaprobata.

Drept urmare, operatorul bancii il suna pe client pentru a-i furniza raspunsul, invitandu-l la sucursala respectiva cu actele completate. Clientul merge la banca, unde semneaza cererea de credit care cuprinde si acordul de verificare la Biroul de Credit. Daca totul merge bine, adica informatiile furnizate la telefon sunt sustinute de actele prezentate de solicitant, iar Biroul de Credit certifica bancii ca solicitantul nu a inregistrat restante la rambursarea altor credite, clientul poate contracta creditul rapid, chiar in aceeasi zi.
Pentru a afla ce institutii financiare nebancare va ofera posibilitatea obtinerii de credite prin telefon, consultati lista institutiilor financiare nebancare (IFN).

19 comentarii:

  1. OFERIM TOATE TIPURI DE ÎMPRUMUT - SE APLICĂ PENTRU ÎMPRUMUTURI AFFORDABILE.

    Sunteți un bărbat sau o femeie de afaceri? Sunteți în orice situație financiară sau Aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o mică afacere și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și sunteți greu să obțineți împrumut de capital de la băncile locale și alte instituții financiare ?. Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: loanageorge11@gmail.com

    Creditele noastre sunt bine asigurate pentru ca securitatea maxima este prioritatea noastra. Obiectivul nostru principal este de a va ajuta sa obtineti serviciile pe care le meritati. Programul nostru este cel mai rapid mod de a obtine ceea ce aveti nevoie intr-o clipa. Reduceți-vă plățile pentru a ușura efortul pentru cheltuielile dvs. lunare. Obțineți flexibilitate cu care puteți utiliza pentru orice scop de la vacanțe, la educație, la achiziții unice. Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: loanageorge11@gmail.com

    Oferim o gama larga de servicii financiare care include: Planificarea afacerii, Finante comerciale si de dezvoltare, Imobiliare si ipoteci, Imprumuturi de consolidare a datoriilor, Credite pentru afaceri, Imprumuturi private, Credite de refinantare la domiciliu cu dobanda redusa la 1.00% juridice. Obțineți cele mai bune pentru familia dvs. și propria casa de vis, precum și cu schema noastră generală de împrumut. Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: loanageorge11@gmail.com

    OFERIM TOATE TIPURI DE ÎMPRUMUT - SE APLICĂ PENTRU ÎMPRUMUTURI AFFORDABILE.

    Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: loanageorge11@gmail.com
    Vă rugăm să ne scrieți înapoi cu informațiile despre împrumut;
    - Numele intreg:
    - Suma imprumutata necesara:
    - Durata împrumutului:
    - Scopul împrumutului:
    - Oras-tara:
    - Telefon:
    - Cum ați auzit despre noi:

    Dacă sunteți interesat să obțineți un împrumut, atunci vă rugăm să ne scrieți cu nevoia de împrumut. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: loanageorge11@gmail.com
    Cu stimă,
    Doamna Loana George
    loanageorge11@gmail.com


    Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: loanageorge11@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. împrumut pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ați fost refuzat de bănci și de alte instituții financiare? Aveți nevoie de un împrumut de consolidare sau de credit ipotecar? refinanțare? și, de asemenea, crearea de echipamente de afaceri. Sunt o femeie internațională de afaceri și un împrumut care a oferit împrumuturi diferitelor persoane și firme din Europa, Asia, Africa și alte părți ale lumii.

    Vreau să știți că această companie este o companie autentică cu rezultate bune. De asemenea, doresc să vă informez că nu am fost implicați niciodată în activități de fraudă. și vă pot asigura că ceea ce altă companie nu poate face pentru dvs., o voi face pentru dvs. și vă voi face fericiți și vă veți zâmbi pe față. îți dau cuvântul meu doar să ai încredere în mine și nu vei regreta să faci afaceri cu noi, căutăm mai multe, pentru că suntem aici să ne ocupăm de toate problemele tale financiare, lucru din trecut.

    Împrumuturile noastre pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau au nevoie de bani pentru a plăti facturile pentru o investiție de afaceri la o rată de 2%. Vreau să utilizez acest mediu pentru a vă informa că oferim asistență fiabilă și că vom fi dispuși să împrumutăm. Vă rugăm să ne contactați astăzi prin adresa de e-mail: (augustaibramhim11@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua tuturor.
    Sunt aici pentru a împărtăși comentariile care vor fi minunate pentru cei care au nevoie de un împrumut. Numele meu este doamna Elena Burlacu din orasul Ramnicu Valcea din Romania. Aici și aș dori să recomand ajutorul extraordinar pe care îl obțin de la doamna Esther Patrick,
    Cu tot respectul, mama doamnei Esther mi-a dovedit că "cel care stă între tine și obiectivul tău este o poveste nerezonabilă care îți păstrezi mereu de ce nu poți ajunge" de Jordan Belfort are dreptate. După ani de căutări pentru un împrumut, am primit-o în sfârșit de la Esther Patrick. Deci, Oamenii mei, cred că este timpul să știm cine este corect, de înțeles și cine ne poate ajuta într-adevăr, pentru ca toți să ajungem la obiectivul nostru de a găsi un împrumut din diferite motive. Contactați doamna Esther Patrick prin e-mail: (estherpatrick83@gmail.com)

    Astăzi pentru un împrumut și nu ezitați să-i spuneți iubitului dvs. o dată despre Esther Patrick pentru că este o mamă de bună calitate și mi-a împrumutat împrumutul pe care îl folosesc pentru a-mi plăti facturile de spital, puteți, de asemenea, să mă contactați prin acest e-mail: (elenaburlacu35@gmail.com). dacă aveți vreo îndoială. vă rog, ea este singura persoană de încredere și de încredere.

    Când totul este spus și făcut, se spune mai mult decât se face. Așa că trăiți adevărul. Descoperă-ți dragostea și doresc să-i mulțumesc și prietenei mele, Gloria Johnson, care mi-a prezentat-o ​​doamnei Esther Patrick, așa că imediat entuziasmul tău și-ți aplică visele. Pune-ți vorbele. Îmbrățișați-vă binecuvântarea și lăsați-ne să ne amintim în această zi.
    Contactați doamna Esther Patrick prin e-mail: (estherpatrick83@gmail.com)
    Mulțumesc tuturor că Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunteți bineveniți să accesați FIRMUL DE ÎMPRUMUTURI aici, vă asigurați că obțineți cel mai bun împrumut pentru afacerea dvs. sau plătiți facturile. Răspundeți doar la câteva întrebări simple și îndepliniți termenii. Contactați-ne acum pentru un împrumut de 3% pentru toate împrumuturile, este ușor, rapid și securizat.

    OFERTE SUNT OFERITE;

    * Împrumut personal și împrumut pentru locuințe,
    * Reamenajarea locuinței și facturile spitalului
    * Extinderea afacerilor
    * Refinanțarea extinderilor agricole și extracției de aur
    * Proiecte de finanțare cu nevoi financiare mai mari
    * Împrumut de afaceri și împrumut de investiții

    INFORMAȚII DE CONTACT SUNT;

    Biroul de presă (accessloansfirm@gmail.com)

    WHATSAPP: +12342018860

      Un început bun de împrumut cu o mai bună Împrumut

    RăspundețiȘtergere
  5. Numele meu este Angeliki Eu locuiesc in Kavala. Am auzit despre această companie care acordă împrumuturi și am mers să solicit un împrumut. Am auzit oameni spunând despre înșelătorie, dar nu am fost niciodată înșelat înainte ca această companie să mă ajute cu împrumutul meu, astfel încât oricine are nevoie de un împrumut poate solicita împrumuturi. Adresa de e-mail este rapidă și sigură aldenmooresloanfirm@gmail.com. Sunt atât de fericit, am împrumutul solicitat în cont. DUMNEZEU te binecuvântează domnule ALDEN MOORE.....

    RăspundețiȘtergere
  6. Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună ziua doamnelor și domnilor
    Aveți mare nevoie de consolidare financiară (împrumut)?
    O mulțime de oameni se confruntă cu provocări financiare premature și majoritatea nu sunt capabili să obțină împrumuturi de capitaluri proprii de la băncile lor locale sau de la alte instituții financiare din cauza ratei dobânzii ridicate, a garanțiilor insuficiente, a raportului datorie / venit, a scorului creditului scăzut sau din alte motive.

    Dacă aveți nevoie de un împrumut urgent, vă sfătuiesc să contactați compania mea și vă putem ajuta cu un împrumut.
    Oferim tot felul de servicii de împrumut (împrumut personal, împrumut de afaceri, împrumut ipotecar și multe altele), oferim atât împrumuturi pe termen lung, cât și pe termen scurt, împrumuturi garantate și fără garanții și, de asemenea, puteți împrumuta până la 20 de milioane de euro. Compania mea vă va ajuta să atingeți o varietate de obiective cu o gamă largă de produse de împrumut.

    Pentru mai multe informatii; aici sunt datele noastre de contact.
    E-mail de contact: novicapfinancialservices@gmail.com
    Număr de contact: +31642117819 (WhatsApp)

    Nu mai există timpi de așteptare sau vizite stresante la bănci. Serviciul nostru este disponibil 24/7 - puteți obține un împrumut și completați tranzacțiile ori de câte ori doriți.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună ziua tuturor, vă rog, numele meu este Victoria. doresc repede să folosesc acest mediu pentru a tăia o mărturie despre cum Dumnezeu m-a îndreptat către un împrumutat real care mi-a transformat viața din iarbă în grație, de la săracă la o femeie bogată care se poate lăuda acum cu o viață sănătoasă și bogată fără stres sau dificultăți financiare. După atâtea luni de încercări de a obține un împrumut pe internet, am fost înșelat cu suma de 2.700 de dolari. Am devenit atât de disperată în a obține un împrumut de la un împrumutător legitim, care nu va adăuga la durerile mele, apoi am decis să contactez un prieten al a mea care a primit recent un împrumut online, am discutat despre această problemă și, până la concluzia noastră, mi-a spus despre un bărbat numit domnul Elijah, care este CEO al instituțiilor de credit de împrumut. Așa că am solicitat o sumă de împrumut de (70.000,00 dolari) cu o rată a dobânzii scăzută, astfel încât împrumutul a fost aprobat cu ușurință fără stres și s-au făcut toate pregătirile referitoare la transferul împrumutului și în mai puțin de trei (3) zile împrumutul a fost depus în contul meu bancar, am crezut că este o glumă până când am primit un apel de la banca mea că Contul meu a fost creditat cu 70.000,00 dolari. Am devenit atât de fericit încât, în cele din urmă, Dumnezeu mi-a răspuns rugăciunile, îndreptându-mă către un împrumutat adevărat care a putut să îmi îndeplinească dorințele inimii. mulțumiri mari domnului Elijah pentru că mi-a făcut viața rezonabilă, așa că sfătuiesc pe toți cei interesați să obțină un împrumut să-l contacteze cu amabilitate prin e-mail (loancreditinstitutions00@gmail.com) sau +393510483991
    așa am reușit să-mi obțin împrumutul, așa că am putut să-mi achit facturile. Așadar, mulțumesc, pentru că ați petrecut timp pentru a citi despre povestea mea de succes și mă rog ca Dumnezeu să-și facă voia în viața voastră

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai nevoie de finanțare 100%?
    În prezent, căutăm să investim în orice afacere bună, profitabilă, vă rugăm să prezentați numai idei de afaceri viabile. Dacă aveți proiecte care necesită finanțare, reveniți cu amabilitate la planul dvs. de afaceri și, de asemenea, dacă găsim afacerea dvs. demnă de investiții, veți fi contactat cu promptitudine.
    Indiferent de circumstanțele dvs., lucrători independenți, pensionari, au un rating de credit slab, am putea ajuta cu programul nostru flexibil de rambursare. De asemenea, vă putem deservi nevoile financiare cu mai puține probleme de rambursare.
    Vă rugăm să ne contactați prin e-mail: k.frankloans@gmail.com
    Mobil: +1-713-389-6778.

    RăspundețiȘtergere
  10. Aș recomanda fără rezerve să lucrez cu Frank Loan Services, dacă sunteți pe piață pentru o ipotecă la domiciliu. Am vorbit cu mulți brokeri în timp ce cumpărau împrumutul meu ipotecar online. De la primul contact, aș putea spune că este tipul de persoană în care aș putea avea încredere pentru a mă ajuta să iau cea mai bună decizie pentru mine și familia mea, oferă atât termeni scurți, cât și lungi împrumut în termen de 1-30 de ani, cu sau fără garanție, dar fără verificare de credit și serviciile lor sunt rapide, fiabile și de încredere, deoarece au fost testate și de încredere de mine, spre deosebire de alte companii. Serviciile lor includ împrumuturi de refinanțare, împrumuturi pentru camioane, împrumuturi pentru educație, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi personale, împrumuturi auto, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi de afaceri, împrumut garantat și negarantat, împrumut ipotecar, împrumuturi pentru locuințe și oferă împrumuturi la o rată a dobânzii foarte accesibilă de 2% persoane interesate trebuie să-l contacteze cu amabilitate prin e-mail: k.frankloans@gmail.com

    E-mail: k.frankloans@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Aveți nevoie de un împrumut urgent pentru a vă achita facturile, pentru a cumpăra o casă, pentru a refinanța sau pentru a construi o afacere nouă, împrumut personal, pentru a cumpăra mașină ?? etc. contactați un împrumutat de renume, fără teama de a pierde. oferim împrumut persoanelor care au nevoie de împrumut financiar cu o dobândă de 3%. contactați-ne astăzi pentru formarea rapidă și convenabilă a împrumutului despre serviciul nostru de împrumut. contactați-ne cu oricare dintre detaliile de mai jos. E-mail: creditservice2020@hotmail.com sau Mobile / WhatsApp: +44 752 064 7201

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai nevoie de un împrumut? Sunteți într-o criză financiară sau aveți nevoie de bani pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de împrumut pentru a vă achita datoria sau pentru a vă plăti facturile sau pentru a începe o afacere plăcută? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumut de capital de la băncile locale și alte instituții financiare? Iată șansa dvs. de a obține un împrumut de la organizația noastră. Oferim împrumuturi persoanelor fizice în următoarele scopuri și multe altele. Împrumut personal, extinderea afacerii, demararea afacerii, educație, consolidarea datoriilor, împrumuturi cu bani grei. Oferim împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Contactați-ne astăzi prin e-mail: E-mail: creditservice2020@hotmail.com sau apeluri și WhatsApp: +44 752 064 7201

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai nevoie de un împrumut? Sunteți într-o criză financiară sau aveți nevoie de bani pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de împrumut pentru a vă achita datoria sau pentru a vă plăti facturile sau pentru a începe o afacere plăcută? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumut de capital de la băncile locale și alte instituții financiare? Iată șansa dvs. de a obține un împrumut de la organizația noastră. Oferim împrumuturi persoanelor fizice în următoarele scopuri și multe altele. Împrumut personal, extinderea afacerii, demararea afacerii, educație, consolidarea datoriilor, împrumuturi cu bani grei. Oferim împrumut la o rată mică a dobânzii de 3%. Contactați-ne astăzi prin e-mail: E-mail: creditservice2020@hotmail.com sau apeluri și WhatsApp: +44 752 064 7201

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună tuturor, sunt super încântat astăzi. Am văzut comentarii de la oameni care primiseră deja un împrumut de la Della Taylor și apoi am decis să aplic pe baza recomandărilor lor. Acum câteva ore am confirmat un total de 10.000 de euro pe care i-am solicitat-o în contul meu bancar. Aceasta este o veste minunată și recomand oricui are nevoie de un împrumut real să trimită o cerere prin e-mail: Dellastaylors@yahoo.com sau WhatsApp către WhatsApp +1 (209) 251-1529.

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau doar să spun un mulțumire foarte mare domnului Peter și tocmai am primit împrumutul de la compania de împrumut peterhelp chiar acum și am auzit despre această companie și am crezut că este o companie falsă, dar acum sunt atât de fericit că această companie m-a ajutat și 100% această companie este reală, așa că oricine are nevoie de un împrumut, aceasta este compania potrivită pentru a aplica de acum. Am solicitat un împrumut pentru afacerea mea de 250.000,00 euro și această companie m-a ajutat fără întârziere. Sunt atât de fericit că depun mărturie pentru această companie, deoarece Am văzut alte persoane făcând asta și sunt fericit că sunt printre oamenii care împărtășesc mărturii despre modul în care această companie m-a ajutat, așa că toată lumea, dacă aveți nevoie de un împrumut real, vă ajută asistentul. informațiile lor de contact sunt peterhelps01@outlook.com

    RăspundețiȘtergere
  16. BINE AȚI VENIT LA REȚEAUA COMPANIEI DE INVESTIȚII Peter Credit

    CEREAȚI AICI UN ÎMPRUMUT DE CRĂCIUN

    Căutați un împrumut foarte autentic la o rată a dobânzii accesibilă, în condiții și condiții de împrumut favorabile?

    Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă achita datoria sau pentru a vă achita facturile? Ați fost respins constant de bănci și de alte instituții financiare doar pentru că aveți un scor de credit scăzut? Aveți nevoie de un împrumut sau finanțare din orice motiv, cum ar fi,

    * Împrumuturi pentru vehicule
    * Credite imobiliare
    * Împrumuturi de afaceri
    * Credite ipotecare
    * Împrumut pentru construcții
    * Imprumut pentru casa
    * Împrumut de investiții
    * Împrumuturi de consolidare a datoriilor
    * Imprumuturi personale
    * Împrumut de Crăciun

    Notă: acordăm împrumut pentru o rată a dobânzii de doar 4% anual.

    Persoanele interesate ar trebui să ne contacteze prin e-mail: - peterhelps01 @ outlook pentru a ne permite să deschidem un dosar de procesare a împrumutului.

    E-mail: - peterhelps01 @ outlook

    RăspundețiȘtergere
  17. vreau doar să spun un mulțumire foarte mare domnului Peter și tocmai am primit împrumutul meu de la compania de împrumut peterhelp chiar acum și am auzit de această companie și am crezut că este o companie falsă, dar acum sunt atât de fericit că această companie m-a ajutat și 100% această companie este reală, așa că oricine are nevoie de un împrumut, aceasta este compania potrivită pentru a aplica de acum. Am solicitat un împrumut pentru afacerea mea de 250.000,00 euro și această companie m-a ajutat fără întârziere. Sunt atât de fericit că depun mărturie pentru această companie, deoarece Am văzut alți oameni făcând acest lucru și sunt fericit că sunt printre oamenii care împărtășesc mărturii despre modul în care această companie m-a ajutat, așa că toată lumea, dacă aveți nevoie de un împrumut real, vă ajută asistentul. informațiile lor de contact sunt peterhelps01@outlook.com

    RăspundețiȘtergere
  18. I am happy today, thanks Lapo Micro Finance for giving me a loan. I was deceived several times trying to get a loan until I came across Lapo Micro Finance who provided me with a loan worth $ 23,000 to care for my sick child. If you need a real lender today contact Lapo .Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    RăspundețiȘtergere
  19. Am fost atât de zdrobit când soțul meu de nouă ani m-a părăsit și s-a mutat în Quebec City pentru a fi cu o altă femeie. Durerea a fost prea mare ca să o pot suporta, încât nu am mai suportat-o. Așa că a trebuit să apelez la Internet pentru ajutor până am aflat că DR WALE era adevărata afacere.. Am încercat tot ce știam și, cu vrăjile tale, binecuvântările și puterile magice extraordinare, ai făcut toată munca pentru eu, pe care mi-ați garantat rezultatul pozitiv este într-o săptămână, fostul meu soț s-a întors la mine și a fost regretat pentru tot ceea ce a făcut și acum viața mea este echilibrată și sunt din nou fericit. DR WALE faci un serviciu grozav oamenilor. Prieteni, în cazul în care aveți nevoie de ajutorul lui DR WALE, vă rugăm să-l WhatsApp pe WhatsApp +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere