vineri, 17 decembrie 2010

Ce numar de telefon are Provident? Cum aflu numarul de telefon al filialei Provident din orasul meu?

Am intalnit de nenumarate ori aceasta intrebare (sau asemanatoare): cum aflu numarul de telefon sau adresa Provident din orasul meu? Provident Financial nu are filiale ci reprezentanti locali. Drept urmare, numarul de telefon este unic, valabil pentru toata tara.
La data la care publicam acest material, numerele de telefon afisate pe site-ul Provident sunt:
- Numar scurt: 021 98 77
- Numar Romtelecom: 021 275 75 75
- numar SMS: 1805
Este posibil ca aceste numere sa se modifice, drept urmare va invitam sa vizitati site-ul oficial Provident in cazul in care numerele de mai sus nu mai sunt valabile: www.provident.ro.
Iata si precizarile de pe site-ul Provident privind numerele de telefon mai sus mentionate si modalitatile de contact agreate de aceasta:
Suna la unul dintre numerele de telefon de mai jos pentru a discuta cu unul dintre colegii nostri de la departamentul de relatii cu clientii sau trimite un sms la 1805 si te sunam noi.

Daca doresti mai multe informatii despre serviciile si produsele noastre, ne poti contacta fie telefonic, fie prin posta, fie prin e-mail. De asemenea, te invitam sa vizitezi sectiunea noastra de intrebari frecvente.

Contactea Provident telefonic
Ne poti contacta la numarul 021 98 77 (apel cu tarif normal).

Contacteaza Provident prin posta
Ne poti scrie pe adresa: Provident Financial Romania, Departamentul de relatii cu clientii, str. Serban Voda nr. 133, Corpul A, etaj 1, sector 4, Bucuresti.
Ne vom da silinta sa raspundem oricarei intrebari legate de produsele si serviciile noastre in maximum trei zile lucratoare.

Contacteaza Provident prin e-mail
Ne poti scrie la adresa: relatiicuclientii@provident.ro

2 comentarii:

  1. Bună ziua doamnelor și domnilor
    Aveți mare nevoie de consolidare financiară (împrumut)?
    O mulțime de oameni se confruntă cu provocări financiare premature și majoritatea nu sunt capabili să obțină împrumuturi de capitaluri proprii de la băncile lor locale sau de la alte instituții financiare din cauza ratei dobânzii ridicate, a garanțiilor insuficiente, a raportului datorie / venit, a scorului creditului scăzut sau din alte motive.

    Dacă aveți nevoie de un împrumut urgent, vă sfătuiesc să contactați compania mea și vă putem ajuta cu un împrumut.
    Oferim tot felul de servicii de împrumut (împrumut personal, împrumut de afaceri, împrumut ipotecar și multe altele), oferim atât împrumuturi pe termen lung, cât și pe termen scurt, împrumuturi garantate și fără garanții și, de asemenea, puteți împrumuta până la 20 de milioane de euro. Compania mea vă va ajuta să atingeți o varietate de obiective cu o gamă largă de produse de împrumut.

    Pentru mai multe informatii; aici sunt datele noastre de contact.
    E-mail de contact: novicapfinancialservices@gmail.com
    Număr de contact: +31642117819 (WhatsApp)

    Nu mai există timpi de așteptare sau vizite stresante la bănci. Serviciul nostru este disponibil 24/7 - puteți obține un împrumut și completați tranzacțiile ori de câte ori doriți.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    numele meu este Julia Simon, am fost victima unei fraude în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 45000 de dolari pentru că aveam nevoie de un capital mare de 200.000 de dolari. Aproape că am murit, nu aveam unde să merg. Afacerea mea a fost distrusă și în acest proces mi-am pierdut fiul. Nu am putut să stau așa ceva din nou. în ianuarie 2018, prietenul meu mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă mi-a ajutat să obțin un împrumut într-o companie de împrumut în care lucrează. Bună mamă Augusta Ibramhim, vreau să profit de această ocazie să vă mulțumesc și Dumnezeu să continue să te binecuvânteze. De asemenea, doresc să folosesc această ocazie pentru a-i sfătui pe indonezienii că există mulți escroci, așa că dacă aveți nevoie de un împrumut și doriți să obțineți rapid un împrumut, înregistrați-vă prin doamna Augusta Ibramhim și o puteți contacta prin e-mail: augustaibramhim11 @ gmail.com). puteți să mă contactați și prin e-mailul meu: (juliasimon460@gmail.com). dacă aveți vreo îndoială. vă rog, ea este singura persoană de încredere și de încredere.

    VORBI VINȚI MAI MULȚUMESC CITIȚI MESIUNEA MEA ȘI MAI DUMNEZEU CONTINE SĂ VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM TOATE ȘI VENIȚI VIAȚA LUNGĂ ȘI PROSPERITATEA LUI AMEN,

    RăspundețiȘtergere